logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده ای زنجان خبر داد

رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل جاده ای برون شهری زنجان

رسیدگی-به-تخلفات-شرکتهای-حمل-و-نقل-جاده-ای-برون-شهری-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری به تخلفات 6شرکت حمل و نقل کالا و یک مورد تخلفات رانندگان بخش مسافربری  برون شهری رسیدگی شده است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات  كمیسیون های  مواد 11 و 12  زنجان  از ابتدای سالجاری تا کنون  6مورد تخلفات شركت ها و موسسات  حمل و نقلی کالا و همچنین یک مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان زنجان  رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت از شرکتهای حمل و نقل مسافر تخلفی گزارش نشده بود، تصریح کرد : جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود.

دست نشان در خصوص فراوانی تخلفات شرکتهای حمل و نقل کالا گفت" عمده تخلفات شركتهای حمل و نقل کالا شامل مغایرت در مندجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات درست تهیه و تنظیم بارنامه،صدور حواله به جای بارنامه و صدور بارنامه قبل از وزن گیری  بوده است که در کمیسیون مورد بررسی و احکام مربوطه به آنان صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالا همراه از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل بوده و کاهش تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر